28 June 2008

""Never think of letting her go,
As i do not wish to hurt her deeper,
Why am i still continue to hurt her?
Not worth for every tears she drop in front of me

So i just go away without continue our relationship and why ?
Would i feel happy if i see each time she cried ?
I'm sad when i look at her.
So i think i should be the person to go off.
I know she can't let me go BUT,
I can't do it but i forced myself to let it free.

Things can forced to be together with that person. If i will still be with her then things will get even worst.
You may think the evil is me BUT what i mentioned above just to let all the things flew away and i wish in future i will see the smiley on her face. That's my wish for her.""



这是他发给我朋友的testi

离开,只是为了不想再伤害我

真的是如此吗??

我也但愿真的是如此

但你也承认了你有第三者的存在

还是

这些纯粹只是个男生口中漂亮的借口?

一切都来得太快

我想挽回

但他绝情地说了‘不可能的了’

我说我会改

但他说太迟了

我还能做些什么?

难道还苦苦纠缠不停吗?

心已不再我这边了

我说一万句话也是徒然的了

2 comments:

Unknown said...

为何我们女人一定要承受这样的遭遇,承受这样的苦。是我们应该拥有的吗?为何男人给女人的借口永远都是说为我们好?永远都说不想看到我们痛苦?但他们可知道他们隐隐约约中已经伤害了我们。难道另一个她有更大的力量把你们曾经的山名海誓抛到云霄吗?如果他的心理还有你的存在,我想他会想尽办法挽回你们之间的感情。如果他是如此的绝情,那为何你还要为他伤心,为他难过呢?站起来,活得比他更好就是最好的证明。寻找断见不是一个聪明的选择。我明白你须要更多的时间来忘记他,忘记他曾经对你的好。时间是你最好的朋友,可以帮你疗伤,帮你淡忘你的伤。而我们也会时时刻刻在你的身旁,陪你度过那坚难的时刻。

Anonymous said...

这根本就是 “漂亮的借口”。。

分手只有几个原因。。
-意见不合
-个性不合
-背叛
-某些苦充

什么叫 -不要让他伤心 .. 废话..

别再伤心了...