3 July 2008

爱情没有所谓的对与错

只有适合或不适合
只有会或不会珍惜

或许就是不懂得珍惜
或许我就是不适合他的那一个吧

无可否认
以前的每一句话
都造成今天的伤痛

但乃努力的说服自己要走出阴影
乌云密布后,总会有放晴的一天
我用时间,等待放晴的那一天
纵然那一天可能会很久很久,很久很久
长久得自己无法想像

放弃自己的念头曾在心里
但看清了一切后
想通了所有似乎都解不开的死结后
毅然决定再看看这世界


现在真的就只希望能好好的睡,能好好的吃
好好过每一天

其实
最渴望的还是
我真的没怪她,
我已放开心胸
慢慢的去接受那他已离我远去的事实了
就希望她别一直误会我责怪她是第三者
第三者的含义有很多
对我而言
她真的是第三者
因为她是我们所有事情外的局外人
并不是那肤浅的含义--挖人墙脚的女生

在语言上,有时会显得有点稚气
但在心深处藏着的又是我自己的另一套的道理
我能想像 以我对爱情的信仰
注定得忙了又忙
我的眼框 如果有悲伤
那只是过程中的收藏











1 comment:

Junior Saw said...

Maybe it's good for you to tell your friends all the things you faced all the time when you with me. BUT do you know all the things u had done and tell all things like bout XM ? She don't even know about it and since now both of us is just a friend or MAYBE not a friend at all so i tell her that i lied to her that i can't attend her birthday party and i say sorry but who don't want to go ? U know ! but at the end who blame me ? U know la.. but it's ok that person want to blame me or what because what i did it. Anyway, I hope you don't tell all the bad things about ppl. That's what i advise you from here.

I hope you understand.

* Junior *